בעולם בו גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר, ומרבית העסקים מוצאים את עצמם מחזיקים אתרים לקידום המוצרים והשירותים שלהם, קידום אתרים בגוגל הוא צעד שיווקי הכרחי. כיום גוגל נותן מענה למיליארדי אנשים מידי יום, וכמויות המידע הזורמות במערכות החברה הן עצומות. גוגל השכילה לפתח את הפן הפרסומי לטובת עסקים וכך שני צידי המתרס יוצאים נשכרים. עלויות הפרסום הן הכנסות משמעותיות למותג ובעלי אתרים מצליחים לקדם את עצמם ולהביא לחשיפת העסקים והשירותים שלהם לקהל לקוחות בלתי נדלה.

מהם הדרכים לקידום אתרים בגוגל?

כיום, כמעט לכל עסק יש אתר, ולפיכך חשוב לקדמו במנוע החיפוש באופן האידיאלי ביותר. למעשה, קידום אתרים בגוגל מתבצע על ידי שילוב של כמה שיטות פעולה ועבודה אסטרטגית על מנת להביא את העסק להצלחה בטווח הארוך.

קידום אורגני נעשה על ידי שימוש במילות מפתח משמעותיות בתוך אתר החברה, יצירת תוכן איכותי וביצוע אופטימיזציה לאתר. האלגוריתם של גוגל סורק באופן קבוע את האתר ומקדם אותו לפי מילות חיפוש המופיעות בתוכן הכתוב, כשכמובן הוא מתייחס לפרמטרים נוספים ואחרים. השיטה מאפשרת לקונים לראות את התוכן באתר, במיקום האמיתי שלו בגוגל, ולבעלי האתר להתקדם עד לעמוד הראשון בחיפוש לאט אבל בטוח.

מלבד זאת, ניתן להתחיל להשתמש בשירותי גוגל אדוורדס (Google Adwords), אלו שירותי הפרסום הממומן אשר מציעה גוגל לבעלי עסקים. במסגרת השירות, ניתן לבחור מילות מפתח עליהן ישלם בעל האתר כסף וגוגל בתמורה תציע מודעה פרסומית עם קישור לאתר החברה.

קידום אתרים בגוגל

הצלחות עסקיות בגוגל הן תוצאה של תוכנית מוסדרת

אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם, ואין לכם היכרות עמוקה עם קידום אורגני וממומן וכלים כמו גוגל אנליטיקס, אין שום סיבה להילחץ. כיום פועלות חברות רבות בשוק המספקות שירותי קידום עסקים באינטרנט. חברות אלו מסייעות בתהליך שיווק דיגיטלי ויוצרות לכל אתר את האסטרטגיה השיווקית המתאימה לו. שיווק אתרים באינטרנט עשוי להיות יקר ולכן חשוב לפעול לפי תוכנית העבודה ולהימנע מבזבוז כספים מיותר.

השלב הראשון ביצירת תוכנית העבודה הוא הגדרת המטרות. בעל העסק חייב להגדיר מהי הצלחה שיווקית מבחינתו. בין אם כמות מכירות, לידים או לקוחות אשר פונים לקבל שירות. לאחר מכן, מגדיר בעל העסק את התקציב אותו הוא מקדיש לטובת קידום אתרים בגוגל. על פי רוב, תקציב אפקטיבי להתחלה נע בין 1000-5000 ₪ כתלות בגודל העסק ונכונות להשקעה. כחלק מהתוכנית, בעל העסק צריך לחשב כמה לקוחות הוא חייב להשיג במינימום על מנת להחזיר את ההשקעה, ורק לאחר מכן ניתן להתחיל לראות רווחים אמיתיים מגוגל.

פרסום בגוגל, במטרה להביא תוצאות אפקטיביות לעסק שלכם, הוא פרסום ממוקד על מילות מפתח ספציפיות. עם העסק שלכם מתמחה בייצור חולצות, מילות מפתח כמו "נעליים" עשויות לבזבז כספים מיותרים ולהפריע לכם להגיע לתוצאה הרצויה לכם. כמו כן חשוב למצוא מילות מפתח עם נפתח חיפוש גבוה לטובת הקמפיין.

נגישות