שומרים על הפרטיות שלכם – הכירו את IntentIQ (Cookieless Advertising Solution)

גולשים רוצים לקבל בדיוק את התוכן שחשוב להם באתרים, צופי הטלוויזיה כנ"ל והמפרסמים רוצים להתמקד בקהל המדויק עבור המודעות שלהם. כל זה עובד ביחד מזה שנים, אך יש לזה מחיר: פרטיות הצופים במודעות. במרכז נושא מורכב זה עומד הרכיב בעל השם התמים והחביב "עוגייה", אך רובנו כבר מכירים זאת ויודעים, שתמים זה לא בהכרח ולא תמיד. במקרים מסוימים, העוגיות עלולות להיות גם סיכון אבטחה. בכל מקרה, הטענה היא שעידן העוגיות בדרך לחלוף מהעולם ושהעתיד שייך לפתרונות פרסום אשר ישמרו על הפרטיות שלכם. הפתרון של IntentIQ, מספק דוגמה בולטת ומתוחכמת במיוחד לכך. במה מדובר?

בין פרטיות להתאמה אישית

נאמר שנכנסתם לחנות ואתם נתקלים באיש מכירות חביב. הוא כבר רואה עם מי יש לו עסק. מן הסתם, הוא גם ישאל כמה שאלות, תוך שימוש בניסיונו הרב ויברר במהירות מה שדרוש לו לדעת. זאת, בכדי להתאים לכם כלקוח פוטנציאלי, את המלל השיווקי שבוודאי תשמעו ממנו בתוך זמן קצר. אם תחזרו שוב לחנות למחרת, לא תיתקלו באותן השאלות – המוכר כבר זוכר אתכם וכעת, מסוגל לפנות אליכם באופן יותר מתוחכם ומותאם. כך הן ה"עוגיות" הידועות באינטרנט. שומרות מידע חיוני של זהות גולשים והעדפותיהם השונות, בהתאם למה שחשוב למי שיוזמים ומנהלים את השימוש בכל עוגייה. זה הרעיון הבסיסי. מעבר לו, יש מערך מורכב של טכנולוגיות ופתרונות עזר, אשר מאפשרים למשווקים להפיק מכך את המיטב. הזכרנו קודם את חברת IntentIQ Cookieless Advertising Solution – בגלישה אל אתר החברה תוכלו להתרשם מכך ישירות. למעשה, חברה זו מציעה יותר מכך ומייד נרחיב לגבי הפתרון החדשני שלה. לפני כן, לשם השלמת המבוא, נציין כי פרטיות הגולשים והתאמת מודעות, לעתים קרובות מתנגשים. לכל הפחות בשיטה הרגילה, כאשר משתמשים בעוגיות.

 

 

עתיד ללא עוגיות?

הציבור הרחב מודע יותר ויותר לנושא הפרטיות, בגלישה באינטרנט ובכלל. מודעות זו, מובילה לשימוש בדפדפנים בטוחים יותר, תוספים חוסמי פרסומות לדפדפנים, כיווני דפדפן שמצמצמים עוגיות ועוד. על רקע זה, מדברים בעולמות השיווק והפרסום באינטרנט על מגמה של cookieless future. מחד, מגמה כזו עשויה להיות טובה יותר לגולשים, מהיבט הפרטיות. מאידך, הדבר יצמצם יכולת להתאים עבורם פרסומות ותכנים באתרים. לחלקם זה לא משנה, אבל למפרסמים הדבר בוודאי חשוב מאוד. אך בלי קוקיז, נראה שלא ניתן להכיר את הלקוח, ללמוד עליו בהדרגה ולבצע התאמה מתקדמת של מודעות. מסתבר שיש פתרון זמין, גם לאתגר חדש זה.

IntentIQ – פרסום יעיל ללא עוגיות

חברת IntentIQ משתלבת במגמה החדשה באופן מעניין, עם פתרון למפרסמים שהוא

  • ממפה התקנים בזמן אמת – מבצע מיפוי דינאמי של התקנים רבים אשר מחוברים לאינטרנט, באופן שיכול לספק למפרסמים מידע חיוני ומדויק על ההתקנים, הקשרים ביניהם ועל מי שמפעילים אותם.
  • מאפשר התאמת פרסומות מתקדמת – למרות שלא משתמשים בעוגיות.
  • מאפשר מדידה – מאפשר ביצוע attribution ("שיוך" / "ייחוס") מתקדם להשקעה בפרסום. זהו צידו השני של המטבע, אשר חיוני בכדי להבטיח יעילות של ההשקעה בפרסום.
  • חוצה אתרים, אפליקציות והתקנים.
  • לא תלוי ב – mobile advertising ID (או MAID).
  • מתאים לסביבות מרובות, כולל CTV (או connected TV) ואף לביקור של לקוחות בחנויות פיזיות.

לסיכום

מדובר במגמות מעניינות, שכדאי לכל מי שגולש באינטרנט וגם כמובן למפרסמים להכיר. באופן מיוחד, מי שעוסקים בפרסום באינטרנט ימצאו שהפתרונות של IntentIQ מאפשרים להם להמשיך ולתפקד באופן מיטבי ואפילו לשפר ביצועים עם מנגנוני הפרסום הקיימים.

נגישות