האשטאג, רילס ולייק: איך אפשר לנצל את הפיצ'רים של הרשתות החברתיות לטובת העסק שלנו?

בשנים האחרונות הרשתות החברתיות מהוות כלי פרסומי ראשון במעלה עבור מגוון רחב של עסקים וחברות. האשטאג, רילס ולייק הם רק חלק מהפיצ'רים שחברות משתמשות בהם על מנת לקדם את העסק שלהן. איך אפשר לנצל את הפיצ'רים של הרשתות החברתיות לטובת העסק? מתחילים.

האשטאג

האשטאג הוא למעשה תיוג של הפוסט שלכם באינסטגרם לקבוצות עניין. קחו למשל דוגמא שאתם מעלים פוסט שקשור לעולם האופנה או רוצים לקדם איזה שהוא מוצר מהעולם הזה. באמצעות ההאשטאג אתם למעשה מכניסים את הפוסט שלכם לקטגוריה מסוימת שתתאים לעולם התוכן שלכם וממקדים את הפוסט. אין ספק שפיצ'ר האשטאג לטובת העסק שלנו ותוכלו להפיק ממנו לא מעט רווחים.

כשאתם מתייגים את הפוסט את למעשה גם ממקדים אותו לקהל היעד שלכם ובתוך כך גם מגדילים את הסיכוי לאינטראקציה משמעותית. אין שום ספק שאם אתם מקדמים מוצר שקשור למשל לתחום האוכל ותתייגו אותו לקהל יעד שמתעניין בתחום, הסיכוי שהגולש ישלח ליד או יבצע פעולה משמעותית כזו או אחרת הוא גדול יותר.

פוסטים

פוסט הוא למעשה סוג של ידיעה שאתם מעלים לפיד שלכם. הפוסט שלם יכול להיות מורכב מטקסט בלבד, מתמונה בלבד או משילוב של השניים. הפוסט עולה לפיד והחיים שלו אינם מוגבלים, אלא אם כן תחליטו למחוק אותו מסיבה כזו או אחרת. איך הפוסטים יכולים לתרום לעסק שלכם? מעבר לתקשורת השוטפת שלכם עם הקהל, אתם כמובן יכולים להעלות פוסטים עם מוצרים למכירה, תמונות מהפעילות שאתם מבצעים ועוד. ככל שהחשיפה לפוסט תהיה גדולה יותר, כך גדל הסיכוי שתפיקו ממנו יותר עבור העסק שלכם.

 

 

רילס

רילס הוא פיצ'ר של הרשת החברתית אינסטגרם שמאפשר לכם להעלות לפיד סרטוני ידאו של 15 שניות. במקביל לווידאו תוכלו לשלב גם שירים אל אמנים כאלה ואחרים ולתת להם קרדיט. באמצעות ספריית אפקטים נרחבת תוכלו ליצור קליפ ייחודי שיהיו לו המון חשיפות. איך הרילס תורם לעסק שלכם? המטרה של הרילס היא למעשה להגביר את החשיפה של הקהל למותג שלכם. ככל שהרילס שלכם יהיה יותר מעניין ומושך, כך הוא יקבל יותר חשיפות. יותר חשיפות, משמע יותר אנשים שנחשפו למוצג שלכם וסיכוי גדול יותר להגדלת הכנסות של החברה.

סטורי

הסטורי הוא פיצ'ר נפוץ מאד שבאמצעותו תוכלו להעלות קטעי וידעו קצרים שיעלמו לאחר 24 שעות מרגע עליית לאוויר. תוכלו כמובן להעלות כמה קטעי וידאו שיעלמו בשיטת "נכנס ראשון יוצא ראשון".

איך הסטורי תורם לעסק שלכם? הסטורי הוא למעשה פיצ'ר מיתוגי במהות שלו. לאור העובדה שסרטוני הווידאו נכחדים, זה יותר עניין בקרב הקהל שלכם. אתם יכולים למעשה לפתח אינטראקציה של תלות ביניכם ובין הקהל שלכם, שרק יחכה שתעלו כבר את הסטורי הבא. כמובן שסטורי טוב מעלה משמעותית את הסיכוי למיתוג חיובי של העסק שלכם וכתוצאה מזה גם להגדלת רווחים.

לייק

לייק הוא למעשה פיצ'ר פשוט שנמצא בכל רשת חברתית והמטרה שלו הוא לאפשר לגולש להביע הזדהות עם הפוסט שלכם. ככל שתצברו יותר לייקים, כך סביר להניח שהפוסט שלכם עורר משהו בקרב הגולשים שלכם. הפיצ'ר הזה יסייע לכם למדוד ולבחור את הפעילות שלכם ברשת החברתית. למשל, אם תגלו שכמות הלייקים ביחס לחשיפה של הפוסט היא קטנה, תוכלו להסיק מזה שהפעם עשיתם משהו פחות טוב.

לסיכום

אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, להגדיל את הרווחים ולשפר את התקשורת עם הלקוחות שלכם, אתם צריכים לנסות את הפיצ'רים שסקרנו במאמר זה.

נגישות