אתר Lawtip לשירותכם: פורטל משפטי אונליין לציבור הרחב

קבלת מידע וייעוץ משפטי דרך האינטרנט מהווה את אחת מהקדמות המשמעותיות ביותר בעידן הדיגיטלי. למעשה, דרך פורטל משפטי ניתנת האפשרות לכל אזרח לקבל מידע מהימן אודות נושאים משפטיים, ובהתאם לכך ליצור ידע ששווה כוח – במגוון רחב של סוגיות.

אחד מהפורטלים המובילים בישראל ואשר נחשב לאוטוריטה בתחום הוא אתר Lawtip . מדובר באתר אשר הוקם ומנוהל ע"י אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים ביותר בישראל – אלמוג שפירא, מתוך מטרה לספק לציבור מידע ופתרונות אודות הזכויות המגיעות בתחום של ביטוח ונזיקיו, שני תחומים שזוכים לתהודה ציבורית רחבה בעקבות עלייה עקבית במספר התביעות המוגשות בתחום. למעשה, מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בעבור הקהל הרחב ליצור מימוש זכויות המתבצע באמצעות האינטרנט, כאשר כלל המידע המוצג באתר נערך ונבדק ע"י עורכי דין, כחלק מהבנה כי מדובר במידע משפטי רגיש אשר עשוי לשמש בעתיד לטובת הגשת תביעה לצד מימוש זכויות. היתרון הבולט של האתר על פני פורטלים אחרים בתחום נובע מהיכולת של הגולשים לפנות למשרד עורכי הדין באופן אנונימי לטובת קבלת כלים משפטיים, בייחוד בעבור אנשים שידם אינם משגת ולכן לא מעט פעמים מוותרים על זכותם החוקית לקבל פיצוי כספי.

מהו המידע המוצג בפורטל המשפטי?

כאמור, הפורטל המשפטי הוקם ומנוהל ע"י משרד עורכי דין ועל כן מתמקד במתן מידע וכלים לטובת מימוש זכויות בדיני נזיקין וכן ביטוח, במגוון נושאים: החל מרשלנות רפואית, תביעות סיעוד וכן תביעות נזיקין. על כן, באתר ניתן לקרוא אונליין מאמרים משפטיים בנושא של ביטוח ונזיקין כולל מדריכים וכן פסקי דין חדשים לצד אפשרות לקבל מענה משפטי ללא עלות דרך הפורום המשפטי באתר. זאת ועוד, באתר מצגות עדכניות לטובת הליך של מימוש זכויות ומה חשוב לדעת רגע לפני כולל מענה על שאלות ותשובות נפוצות כך שניתן יהיה להפיק את המירב לטובת ניהול תביעה, בהתאם למצב המשפטי הקיים. עם זאת, חשוב לציין כי המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ משפטי מצד עורך דין, ועל כן ניתן בהחלט לנצל את הידע הרב כמו גם שאלות מצד גולשים אחרים לטובת ניהול הליך תביעה בתחומי הנזיקין והביטוח.

אתר Lawtip לשירותכם: פורטל משפטי אונליין לציבור הרחב

נגישות מלאה למידע משפטי

בעידן החדש שבו כל אחד מאיתנו חשוף לשפע של מידע באינטרנט, ניתן בהחלט לומר כי יחסי הכוחות בעולם המשפט השתנו באופן משמעותי – בייחוד לאור הקמה של אתרים משפטיים שמספקים לציבור שפע של מידע. אולם, לא כל המידע שמתפרסם באינטרנט רלוונטי בעבור כל מקרה משפטי ועל כן חשוב להסתמך אך ורק על אתרים אותם מנהלים משרדי עורכי דין מובילים, לטובת ניהול תביעה. משרד עורכי הדין אלמוג-שפירא חרט על דגלו מאז יום הקמתו לספק שקיפות והגינות אל מול כל לקוח, ועל כן הפורטל מהווה צעד נוסף לעבר עידן שבו כל גולש ובייחוד גולשים שידם אינם משגת יכולים לקבל נגישות מלאה למידע משפטי שעד לפני מספר שנים היה שמור רק למי שידו משגת ויכול לשלם סכומים לא מבוטלים בעבור ניהול תיק משפטי.

לסיכום, כפי שציינו, אין להסתמך על המידע באתר לטובת ניהול משפט בתחום הביטוח כמו גם הנזיקין מאחר וייצוג מצד עורך דין הינו חיוני לטובת מימוש זכויות. על כן, אתם מוזמנים להיכנס לפורטל שהצליח ליצור בעבור אלפי גולשים חווית גלישה חדשנית המבוססת על מדריכים, טיפים, סרטונים, פורומים וכן אפשרות לקבלת ייעוץ משפטי באופן אנונימי, כחלק מהליך משפטי המתבצע דרך ספרוני מימוש זכויות אותם ניתן לקבל ישירות לתיבת המייל שלכם.