מיקוד תשומת הלב: מהו דף נחיתה?
כשמדברים על שיווק דיגיטלי, שבו התחרות על תשומת הלב של הלקוחות היא רבה, אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא דף נחיתה. הוא משמש כשער וירטואלי שתוכנן
כשמדברים על שיווק דיגיטלי, שבו התחרות על תשומת הלב של הלקוחות היא רבה, אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא דף נחיתה. הוא משמש כשער וירטואלי שתוכנן
בחירת חברה לאחסון האתר שלכם איננה דבר של מה בכך. בין אם זה אתר עסקי או פרטי, סביר להניח, שחשוב לכם מאוד שהוא יתפקד היטב
אחד מהשירותים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות הוא שירות משלוחים. למעשה, עם השינויים בהרגלי הצרכן וההבנה של חנויות רבות כי המענה צריך להתבצע לא רק באופן
בשנים האחרונות הרשתות החברתיות מהוות כלי פרסומי ראשון במעלה עבור מגוון רחב של עסקים וחברות. האשטאג, רילס ולייק הם רק חלק מהפיצ'רים שחברות משתמשות בהם
חשוב מאוד שאתרים עסקיים ייטענו במהירות. זאת, מאחר שאיטיות מבריחה לקוחות וגם פוגעת בקידום האתר בתוצאות החיפוש. על האופנים הבולטים להבטיח מהירות מיטבית, מרחיב המאמר
בעולם בו גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר, ומרבית העסקים מוצאים את עצמם מחזיקים אתרים לקידום המוצרים והשירותים שלהם, קידום אתרים בגוגל הוא צעד שיווקי
המאמר הזה מיועד לכל מי שיש לו אתר אינטרנט או שהוא מתכנן לפתח אחד. לא נעסוק כאן בכל נושא בניית האתר אלא ניגע במשהו
המאמר הזה מיועד לכל בעל עסק באשר הוא. כיום, לא משנה מה העסק שלכם, אתם חייבים נוכחות אינטרנטית כלשהי. זה יכול להיות אתר, דף פייסבוק,
אם יש לכם אתר אינטרנט, המאמר הזה הוא מהסוג שלא תרצו להפסיד. אל תתבלבלו מהכותרת, זה לא מאמר על רדיו או על מוזיקה. המאמר
אחד הכלים החשובים ביותר בכל ערוץ שיווק הוא המשוב החוזר. כל פעולה שיווקית אמורה לספק לנו תוצאות עסקיות שונות, החל בקידום המותג וכלה במכירות ממש.
המאמר הזה מיועד לכל אדם שבבעלותו אתר מכיוון שהוא עוסק בנושא מאד רחב, ובייחוד על המלצה גורפת שתהיה נכונה ב99 אחוז מהאתרים. ומה ההמלצה? בלוג
אתר אינטרנט מהווה אלמנט חיוני לכל אדם, ובייחוד לבעלי עסקים. הראיה הטובה לכך היא שכיום יש בעולם מעט פחות משני מיליארד אתרים פעילים. אם נחשוב