מנהלים חכם: מערכת Holistic CRM תשנה את ניהול העסק – ולטובה

ניהול חכם הוא ניהול מרוכז, עם מערכות ייעודיות ומתוחכמות. כך גם לגבי ניהול לקוחות בעסק – מערכות Customer Relationship Management מאפשרות לעשות זאת בצורה האופטימאלית ולהפיק מכך את המיטב. כיצד Holistic CRM תסייע לכם בכך?

בגישה הוליסטית

מערכות CRM מספקות פתרון כולל ומרוכז, לכל הפעילויות העסקיות שלכם, אשר נוגעות לאינטראקציה עם הלקוחות. מערכת Holistic CRM למשל, מציעה בין השאר יכולות כמו ניהול לידים, ניהול מכירות, ניהול שירות, ניהול משאבי אנוש, ניהול פרויקטים, ניהול שירות לקוחות ועוד. למעשה, היקף התכונות במערכת מתוחכמת כזו רחב ביותר ולכל עסק שמתעניין בכך, כדאי להתעמק בפרטים האלה. רק על קצה המזלג, נזכיר עוד שתי תכונות שימושיות של מערכת זו לשם ההמחשה: מחולל דו"חות חזק וניהול מרוכז של הדואר האלקטרוני מול הלקוח.

הזנקת הניהול קדימה

Holistic CRM היא מערכת ניהול קשרי לקוחות נוחה ויעילה, אשר יכולה לסייע באופן משמעותי מאוד בניהול השוטף של העסק. הדבר מתבטא בהיבטים רבים, דוגמת:

  • התאמה אישית מתקדמת – אפשרויות קינפוג (קסטומיזציה) רבות למערכת, ניהול משתמשים והרשאות במערכת.
  • שילוב גמיש בפעילות הקיימת – שילוב בקמפיינים שיווקיים ומבצעים ובמשלוח SMS ומיילים בתפוצה נרחבת.
  • שיפור תהליכים עסקיים – ניהול workflow משופר ועוד.
  • הרחבות לפי הצורך – לא מדובר במערכת סגורה, אלא בכזו שניתן להרחיב לפי הצורך, כולל התחברות למערכות אחרות. Holistic CRMמציעה גם API עבור מפתחים לאפליקציות צד שלישי.

השורה התחתונה מבחינת ייעול עסקי, היא שיפור הבקרה והשליטה, אשר מוביל להבנה טובה יותר, שמובילה להחלטות חכמות יותר. בעזרת מערכת זו, ניתן למדוד ולנתח בפרטי פרטים, הן את המידע על הלקוחות והן מידע על פעילות העסק סביבם (פעילות אנשי המכירות, ניהול הלידים וכדומה). ניתוח עומק כזה, מאפשר לכם להבין טוב יותר את הלקוח וכך לדעת כיצד לפנות אליו בצורה המתאימה ביותר, מבחינת הזמן, המקום והאופן המתאימים. כמובן, לקוחות פועלים כיום בריבוי ערוצים – הם מתקשרים אליכם טלפונית, מחפשים את העמוד שלכם בפייסבוק, שולחים אימייל, אולי אפילו פקס בסגנון העתיק – ריבוי ערוצים אשר מחייב את העסק להיות ערוך לו. Holistic CRM מסייעת בכך ובקבלת תמונה כוללת של הלקוח וניהול הקשר מולו, על פני כל הערוצים. בסיכומו של דבר, מתקבלים תודות לכך ייעול נרחב, אפקטיביות מרבית ומיצוי הפוטנציאל שגלום בכל לקוח עבור החברה.

גם בענן

אין ספק, כי ניהול חכם של עסק לוקח כיום בחשבון את אפשרות הענן. באופן כללי, תחום שירותי הענן התרחב והשתדרג משמעותית בשנים האחרונות, ואכן, CRM זמין כיום גם בענן ויש לכך תועלות רבות וחשובות שבגללן בהחלט צריך סוג כזה של שירות. ראשית, מתקבל חסכון ניכר בעלויות, באופן שמביא את יכולות ה-CRM המתקדמות ביותר, גם להישג ידם של עסקים קטנים. יש לכך כמובן השלכות משמעותיות ביותר מבחינת תחרותיות. העסק מפנה משאבים רבים, במעבר מבעלות מסורבלת ויקרה על מחשוב פנימי בהיקף רחב ועיסוק מתמיד בו, לצריכת שרות פשוטה. כמו כן, מתקבלות גמישות עסקית משופרת, קידום השרידות וההמשכיות עסקית ותועלות חשובות נוספות.

מנהלים חכם: מערכת Holistic CRM תשנה את ניהול העסק - ולטובה

עוד על הוליסטיק

חברת הוליסטיק היא שותפה בכירה של Zoho העולמית. החברה מתמחה בפתרונות Customer Relationship Management הוליסטיים לעסקים ובמחשוב תהליכים ארגוני, בסיוע כלי אינטרנט מתקדמים. כמו כן, היא מסייעת בהתאמת תהליכים עסקיים של העסק לפלטפורמת ה-CRM ובייעוץ.

לסיכום

לכל מי שעדיין לא עובד עם Holistic CRM – מומלץ לנסות. כך תיהנו ממערכת מודרנית, מותאמת עבורכם, מניהול חכם של קשרי הלקוחות ומסיוע של שותפה בכירה בישראל של חברת Zoho העולמית.